TAG: Co wolisz?

Hejo!
  Jak Wam minął poniedziałek? U mnie nie było najgorzej omijając fakt iż z powodu złego samopoczucia zostałam w domu i cały dzień praktycznie przespałam. Gdy już się wyspałam zaczęłam normalnie funkcjonować i nawet sama zrobiłam Sobie śniadanie :) Wyszłam trochę na dwór,Zaskoczył mnie fakt iż gdy zalogowałam się na Facebooku wyskoczyło mi powiadomienie, że moje konto zostało zablokowane! Ale na szczęście już jest ok.
 Ok jak się domyślacie po tytule posta zrobię TAG pt.,,Co wolisz?'' będzie polegał on na tym że moja siostra będzie zadawała mi pytania a ja będę wybierać którą opcje wole. Bez dłuższego przedłużania zaczynajmy!


Ola: Coca cola czy Pepsi?
Ja: Pepsi
Ola: Rower czy Rolki?
Ja: Rower
Ola: Facebook czy You Tube?
Ja: Facebook
Ola;Siatkówka czy Piłka nożna?
Ja: Piłka nożna
Ola:Kino czy Teatr
Ja; Kino
Ola; Harry Potter czy Zmierzch
Ja: Zmierzch <3
Ola: Filmy przygodowe czy Romantyczne
Ja: Przygodowe
Ola; Czarny czy biały?
Ja;Czarny
Ola: Żelki czy Chipsy?
Ja: Żelki
Ola: Instagram czy Ask?
Ja; Instagram
Ola; Koty czy Psy
 Ja ; Psy
           No to na dzisiaj koniec! Podawajcie w komentarzach swoje propozycje na posty !




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

2 komentarze:

  1. W wielu się różnimy :)
    a poniedziałek? Śpiący :D

    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo źle się czułam więc zostałam w domu i spałam proste chyba hmmm

      Usuń

♥ Dziękuję wam bardzo za każdy komentarz!!! Dzięki wam dalej prowadzę bloga, to wy mnie do tego inspirujecie!!! ♥